فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: یک واحد مرکز مشاوره خانواده باهدف رشد، تعالی، تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط این ناحیه در بردسکن افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۵۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی با اشاره به اینکه مشاوره خانواده و رفع مشکلات آن از جمله راهبردهای این مرکز است، اظهار کرد: مقابله با طلاق، مشاوره برای ازدواج موفق و استحکام خانواده، مشاوره بعد از ازدواج از دیگر خدماتی است که در این مراکز ارائه خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه ایجاد مرکز مشاوره در بردسکن با پنج هدف اصلی فعالیت می‌کند، افزود: ارائه خدمات مشاوره و خدمات مرتبط برای رشد، تعالی و تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی (افزایش ازدواج، فرزندآوری و کمک به کاهش طلاق)، توانمندسازی و آموزش افراد و خانواده‌ها در مقابل با آسیب‌های اجتماعی از جمله این اهداف است.

 جنیدی بیان کرد: تسهیل و کمک به ازدواج آسان، کمک به کاهش میزان طلاق و سازماندهی و آموزش افراد علاقه‌مند به فعالیت در حوزه تحکیم خانواده نیز از دیگر اهداف مرکز مشاوره است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خاطرنشان کرد: بسیج پشتیبانی‌کننده و حامی این مراکز خواهد بود تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم محروم جامعه ارائه کنیم.

 خبرنگار/حسین نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها